Neophodni obrasci
U nastavku su neophodni obraci za provođenje određenih usluga/postupaka fiskalnog servisa:
Generalna uputstva u vezi fiskalnog sistema
Za postupak promjene ovlaštenog fiskalnog servisa neophodno je sljedeće:
- potpisan raskid Ugovora sa starim servisom
- Ugovor o servisiranju sa novim servisom (5th Dimension d.o.o.,)
- Kopija rješenja o fiskalizaciji (A4 papir koji ste dobili prilikom isporuke fiskalnog uređaja od strane fiskalnog servisa, izdaje ga porezna uprava)
Potrebno je obezbijediti sljedeće:
- Fiskalni uređaj
- Servisnu knjižicu fiskalnog uređaja
Za postupak uvođenja u sistem PDV-a fiskalnom servisu je potrebno sljedeće:
- Podnijeti zahtjev fiskalnom servisu
- Uplata modula i memorije po predračunu
- Dostaviti kopiju PDV broja
Inicijalna fiskalizacija:
Dodatno, dokumentacija potrebna prilikom zaključivanja Ugovora o servisiranju i Ugovora o kupovini fiskalnog uređaja je:
- Rješenje o registraciji
- JIB za svaku poslovnicu u 1 primjerak
- Uvjerenje o PDV broju u 1 primjerak
- ZIF obrazac/za svaki fiskalni uređaj u 1 primjerak.
Promjena adrese/naziva:
- Potrebno dostaviti ispunjen Obrazac ZPANPM uz uvjerenje o poreznoj registraciji ( ID-broj na kojem je istaknuta nova adresa/naziv).
Postupak brisanja fiskalnog sistema iz registra fiskalizovanih fiskalnih sistema:
- Potrebno dostaviti Obrazac ZBRFFU.
- Dokument od nadležnog organa iz kojeg se vidi da se radi o gašenju poslovne jedinice
- Rješenje o fiskalizaciji fiskalnog sistema koji je predmet defiskalizacije.
Napomena:
Ako se radi o zamjeni fiskalnog sistema sa novim fiskalnim sistemom potrebno je dostaviti:- Rješenje od fiskalnog sistema koji je fiskalizovan pod ID brojem koji je predmet defiskalizacje.